Klantenservice

Veelgestelde vragen

Vind de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze prducten en services.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen selecteert u de gewenste producten en gaat u door naar afrekenen. Wanneer u alle gegevens correct hebt ingevoerd en de betaling voltooid is, wordt uw order klaargemaakt.

Wij werken met Mollie. Bij het afrekenen kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.

De dag voor de bezorging ontvangt u een track & trace code. Op de dag van bezorging kunt u het pakket volgen tot aan de voordeur.

Nadat u de bestelling hebt doorgegeven kunt u de order niet annuleren, uw order wordt namelijk direct in productie genomen.

Is er een garantie op de gordijnen?

Wij bieden op al onze producten een garantie van 2 jaar. Dat is een garantie op het product en dus geen garantie op de montage. Mocht u binnen 2 jaar nadat u de spullen bij ons besteld hebt tegen een mankement aanlopen, neem dan contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen.
Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen. Wanneer de kat in de jaloezieën gaat hangen of de visite uw gordijnen beschadigt, kunt u het beste even contact opnemen met de verzekering om te zien wat zij hierin voor u kunnen betekenen.

Is uw product tijdens de bezorging beschadigd? Om dit probleem snel op te lossen, is het belangrijk dat u het pakket wel in ontvangst neemt. Vervolgens kunt u de schade melden via info@mullergordijnen.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto’s van de schade mee te sturen! Zodra wij het verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.

Ons klantenservice team is beschikbaar om u te assisteren via de mail en whatsapp, ook kunt u een voicemail bericht inspreken. U kunt onze contactinformatie vinden onderaan deze pagina. Wij doen ons best om zo spoedig mogelijk te reageren.

Wat zijn de verzendkosten?

U kunt gratis kleurstalen bestellen van onze raamdecoratie. Op die manier kunt u zelf het materiaal en de kleur vergelijken met de rest van uw interieur. Vul hieronder het contactformulier in of stuur een mailtje met uw adres en de gewenste kleuren.

Het bepalen van de plaatsing van de raamdecoratie is de eerste stap voor het inmeten van raamdecoratie. Het is dus belangrijk dat het verschil hiertussen duidelijk is. 
Plaatsing in/op de dag
In de dag
De raamdecoratie komt tussen twee muren of in het kozijn te hangen. 
Op de dag
De raamdecoratie komt op de muur of over het kozijn te hangen.

Hiervoor gaat u naar de meetinstructie

Hoe monteer ik mijn raamdecoratie?

Uw nieuwe raamdecoratie op maat moet natuurlijk perfect gemonteerd worden. Wees niet bang om zelf aan de slag te gaan, want met de instructies moet het zeker lukken! 

Vanaf je account dashboard kun je je wachtwoord en account details bewerken.

Onze raamdecoratie wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en is daarom uitgezonderd van herroepingsrecht. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hulp nodig?

Kan je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op.

 
whatsapp

+31 63 567 45 82

 
Email

info@mullergordijnen.nl

 

Contactformulier