Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen selecteert u de gewenste producten en gaat u door naar afrekenen. Wanneer u alle gegevens correct hebt ingevoerd en de betaling voltooid is, wordt uw order klaargemaakt.
Welke betalingsmethodes worden geaccepteerd?
Wij werken met Mollie. Bij het afrekenen kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.
Waar is mijn order?
De dag voor de bezorging ontvangt u een track & trace code. Op de dag van bezorging kunt u het pakket volgen tot aan de voordeur.
Kan ik mijn order nog wijzigen?
Nadat u de bestelling hebt doorgegeven kunt u de order niet annuleren, uw order wordt namelijk direct in productie genomen.
Is er een garantie op de gordijnen?
Wij bieden op al onze producten een garantie van 2 jaar. Dat is een garantie op het product en dus geen garantie op de montage. Mocht u binnen 2 jaar nadat u de spullen bij ons besteld hebt tegen een mankement aanlopen, neem dan contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen.
Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen. Wanneer de kat in de jaloezieën gaat hangen of de visite uw gordijnen beschadigt, kunt u het beste even contact opnemen met de verzekering om te zien wat zij hierin voor u kunnen betekenen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Vanaf je account dashboard kun je je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Is uw product tijdens de bezorging beschadigd? Om dit probleem snel op te lossen, is het belangrijk dat u het pakket wel in ontvangst neemt. Vervolgens kunt u de schade melden via info@mullergordijnen.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto’s van de schade mee te sturen! Zodra wij het verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Ons klantenservice team is beschikbaar om u te assisteren via de mail en whatsapp, ook kunt u een voicemail bericht inspreken. U kunt onze contactinformatie vinden onderaan deze pagina. Wij doen ons best om zo spoedig mogelijk te reageren.
Wat zijn de verzendkosten?
In de winkelmand worden de verzendkosten voor de order berekend.
Kan ik de kleuren in het echt zien?
U kunt gratis kleurstalen bestellen van onze raamdecoratie. Op die manier kunt u zelf het materiaal en de kleur vergelijken met de rest van uw interieur. Vul hieronder het contactformulier in of stuur een mailtje met uw adres en de gewenste kleuren.
Wat is het verschil tussen in de dag en op de dag plaatsing?
Het bepalen van de plaatsing van de raamdecoratie is de eerste stap voor het inmeten van raamdecoratie. Het is dus belangrijk dat het verschil hiertussen duidelijk is.
In de dag
De raamdecoratie komt tussen twee muren of in het kozijn te hangen.
Op de dag
De raamdecoratie komt op de muur of over het kozijn te hangen.
Hoe meet ik zelf mijn raamdecoratie?
Hiervoor gaat u naar de meetinstructie
Hoe monteer ik mijn raamdecoratie?
Uw nieuwe raamdecoratie op maat moet natuurlijk perfect gemonteerd worden. Wees niet bang om zelf aan de slag te gaan, want met de instructies moet het zeker lukken!
ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Vanaf je account dashboard kun je je wachtwoord en account details bewerken.
Kan ik de gegevens in mijn account wijzigen?
Vanaf je account dashboard kun je je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en account details bewerken.
Herroepingsrecht
Onze raamdecoratie wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en is daarom uitgezonderd van herroepingsrecht. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie.